Thursday, July 22, 2010

Exclusive @ Zaty's Kitchen!!!

Hehe.. Buat gempak je tajuk post saya hari ni... Sebenarnya tak ada apa2 yang exclusive pun.. ;) Just nak share with all of you gambar kitchen rumah saya.. Mesti you all pernah terfikir atau terbayang macam mana lah rupa kitchen seorang food blogger macam saya ni kan.. Ni lah rupanya.. Unedited tau dan tidak dikemas langsung.. Huhu.. Kitchen saya kecil sahaja.. Tapi saya ada impian. Semua orang ada impian kan.. Saya impikan kitchen yang sangat besar dan sangat cantik! Kerana saya suka memasak.. Sangat suka! Oh berangan lagi.. Ok lah jom jenguk dapur kecil saya ni...

MY SMALL KITCHEN...

Ini fridge.. yang ada magnet2 yang cantik dari oversea.. kena ada banyak duit untuk dapatkan magnet ni.. Saya & En. Hubby berazam untuk penuhkan fridge ini dengan magnet! Our dream.. InsyaAllah.. ;)


Ini oven & toaster.. Oven ni hadiah kahwin kami.. Sangat baru dan sangat panas.. Pernah kek yang saya masak rentung dalam oven ni.. :P Toaster ni setiap hari kami guna untuk bakar roti ~ breakfast paling senang.. lalalala... ;)


Compartment tempat masak air, blender & pelbagai bahan2 untuk masak.. Sangat kecil kan.. Muat2 je nak letak..


Dapur, sinki dan tempat masak nasi merangkap tempat saya potong bahan2 untuk memasak. Setelah nasi masak, periuk nasi tu akan diangkat ke tempat lain dan diletakkan semula setelah sudah memasak.. Cuba bayangkan.. hehe..


Dapur ini sangat kecil okay! Tapi saya sayang dapur saya... <3


Oh dapur saya dah berasap! Walaupun kecil tapi berasap juga.. kerana saya suka masak!

Zaty Loves Cooking
:)

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Like This Recipe?

Share |

Search This Blog