Saturday, May 23, 2015

Suatu Perjalanan Indah Seorang Hamba Allah..

Assalamualaikum...

Masa berlalu.. Sudah empat tahun saya tinggalkan blog ni.. Dah berhabuk pun.. Ke mana saya menghilang selama ini?

Setelah melahirkan anak pertama, saya diduga hebat oleh Allah S.W.T.. Suatu pengalaman yang cukup manis bergelar seorang ibu dan suri rumah..Walaupun ada yang pahit terpaksa ditelan, saya tidak pernah menyalahkan takdir.. Mungkin ada hikmah yang tersirat supaya diri ini lebih mendekatkan hubungan dengan Sang Pencipta..

Saya melajutkan pelajaran ke peringkat Sarjana kerana tercari-cari apa yang kurang di dalam kehidupan.. Sebagai pencinta ilmu, saya tidak pernah putus asa untuk menjadi seorang yang lebih baik di masa hadapan..

Setelah menamatkan pelajaran di dalam bidang pengurusan perniagaan, saya dikurniakan rezeki lagi oleh Allah S.W.T.. Saya selamat melahirkan anak kedua.. Sessungguhnya anak membawa rahmat dan rezeki dalam kehidupan walaupun dugaan tidak pernah putus.. Kini, bermula lah perjalanan saya untuk menyampaikan ilmu supaya dapat dimanfaatkan oleh orang ramai..

Semoga perkongsian dari saya dapat membantu orang ramai dalam perancangan kewangan islam.. Mari kita sama-sama pandang akhirat, sesungguhnya hidup lebih tenang..




Hubungi saya untuk mendapatkan solusi kewangan..

Whatsapp/ Telegram: 0199311001
Facebook: Zaty Ayraz Ikram
Instagram: zatyikram
Email: zatynowawi@gmail.com

Layari www.iezayusofagency.com


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Like This Recipe?

Share |

Search This Blog